?> لینک‌سازی داخلی مبتنی بر متن ساختار سایت خدمات تخصصی
لینک‌سازی داخلی مبتنی بر متن ساختار سایت در مورد گروه‌بندی و پیوند دادن محتوای سایت شماست. تا الان، ما بیشتر در مورد پیوندهای به اصطلاح طبقه‌بندی‌شده بحث می‌کردیم: پیوندهایی در صفحه اصلی، ناوبری و طبقه‌بندی‌ها. از سوی دیگر، پیوندهای متنی، پیوندهای داخلی در متن صفحات شما هستند که به صفحات دیگر در سایت شما اشاره می‌کنند. برای اینکه یک پیوند متنی باشد، صفحه‌ای که به آن پیوند می‌دهید باید برای کسی که صفحه فعلی را می‌خواند مرتبط باشد. به عنوان مثال، اگر به پاراگراف قبلی نگاه کنید، ما به پستی در مورد برچسب‌گذاری پیوند می‌دهیم، بنابراین افراد در صورت علاقه‌مندی می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنند.

لینک‌سازی داخلی مبتنی بر متن ساختار سایت

لینک‌سازی داخلی مبتنی بر متن ساختار سایت در مورد گروه‌بندی و پیوند دادن محتوای سایت شماست. تا الان، ما بیشتر در مورد پیوندهای به اصطلاح طبقه‌بندی‌شده بحث می‌کردیم: پیوندهایی در صفحه اصلی، ناوبری و طبقه‌بندی‌ها. از سوی دیگر، پیوندهای متنی، پیوندهای داخلی در متن صفحات شما هستند که به صفحات دیگر در سایت شما اشاره می‌کنند. برای اینکه یک پیوند متنی باشد، صفحه‌ای که به آن پیوند می‌دهید باید برای کسی که صفحه فعلی را می‌خواند مرتبط باشد. به عنوان مثال، اگر به پاراگراف قبلی نگاه کنید، ما به پستی در مورد برچسب‌گذاری پیوند می‌دهیم، بنابراین افراد در صورت علاقه‌مندی می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنند.

صفحات مهم شما اغلب برای اشاره در چندین صفحه در سایتتان بسیار مرتبط هستند، بنابراین بیشتر به آنها لینک خواهید داد. فقط به یاد داشته باشید که نه تنها صفحه‌ای که به آن لینک می‌دهید مرتبط است، بلکه زمینه لینک نیز مهم است.

گوگل از متن لینک‌های شما برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد صفحه‌ای که به آن لینک می‌دهید استفاده می‌کند. همیشه از متن لینک (یا متن لینک) برای فهمیدن موضوع صفحه‌ای که به آن لینک می‌دهید استفاده می‌کند. اما متن لینک تنها چیزی نیست که گوگل به آن نگاه می‌کند. امروزه، محتوای اطراف لینک را نیز برای جمع‌آوری اطلاعات بیشتر در نظر می‌گیرد. گوگل در تشخیص کلمات و مفاهیم مرتبط بهتر می‌شود . افزودن لینک‌ها از یک زمینه معنادار به گوگل اجازه می‌دهد تا صفحات شما را به درستی ارزش‌گذاری و رتبه‌بندی کند. Yoast SEO Premium با پیشنهاد خودکار محتوای مرتبط از سایت شما برای لینک دادن، لینک‌سازی داخلی را بسیار آسان می‌کند .

لینک‌دهی متنی برای وبلاگ‌ها
برای وبلاگ‌ها، باید به‌طور گسترده در مورد موضوعاتی که می‌خواهید برای آنها رتبه‌بندی شوید، بنویسید . باید چند مقاله اصلی – مقالات بنیادی خود – بنویسید و پست‌های مختلفی در مورد زیرموضوعات آن موضوع بنویسید. سپس از این پست‌های مرتبط به مقالات بنیادی خود و از مقالات بنیادی به پست‌های مرتبط لینک دهید. به این ترتیب، مطمئن خواهید شد که مهم‌ترین صفحات شما بیشترین و مرتبط‌ترین لینک‌ها را دارند.

استعاره زیر می‌تواند به شما در درک این اصل کمک کند:

تصور کنید که به نقشه یک ایالت یا کشور نگاه می‌کنید. احتمالاً شهرهای کوچک زیادی و برخی شهرهای بزرگتر را خواهید دید. همه شهرها و شهرستان‌ها به نحوی به هم متصل هستند. متوجه خواهید شد که شهرهای کوچک اغلب جاده‌هایی دارند که به شهرهای بزرگ منتهی می‌شوند. این شهرها سنگ بنای شما هستند و بیشترین لینک‌ها را دریافت می‌کنند. شهرهای کوچک، پست‌های شما در مورد موضوعات خاص‌تر هستند. برخی از جاده‌ها (لینک‌ها) به این شهرهای کوچک منتهی می‌شوند، اما نه به اندازه شهرهای بزرگ.

استعاره لینک‌های داخلی، جاده‌ها
ادامه مطلب را بخوانید: لینک‌سازی داخلی، چرا و چگونه »

فرصت‌های لینک‌دهی متنی برای فروشگاه‌های آنلاین
لینک‌های داخلی متنی در یک فروشگاه آنلاین که صفحات بسیار کمی یا هیچ صفحه‌ای ندارند که منحصراً برای اطلاع‌رسانی باشند، متفاوت عمل می‌کنند. شما در صفحات محصول خود به بررسی یک موضوع خاص نمی‌پردازید: شما در حال فروش یک محصول هستید. بنابراین، در صفحات محصول، بیشتر می‌خواهید افراد را در یک صفحه نگه دارید و آنها را متقاعد کنید که محصول را خریداری کنند. در نتیجه، لینک‌های متنی در این زمینه بسیار کمتر برجسته هستند. شما معمولاً نباید لینک‌های متنی را به توضیحات محصول خود اضافه کنید زیرا می‌تواند منجر به خروج افراد از صفحه شود.

فقط چند روش معنی‌دار برای اضافه کردن لینک‌های متنی به صفحات محصول برای سئوی تجارت الکترونیک شما وجود دارد :

لینک از صفحه بسته محصول به محصولات تکی
بخش «موارد مرتبط» یا «مقایسه با موارد مشابه»
بخش «مشتریان نیز خریده‌اند»
بخش «بسته‌های محصول» یا «کالاهایی که اغلب با هم خریداری می‌شوند».

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.