بهترین کیبوردهای سال 2024، امتحان شده و آزمایش شده

بهترین کیبوردهای سال 2024، امتحان شده و آزمایش شده

بهترین صفحه کلید 2024 badge.jpg

اریک ریونسکرافت/سی ان ان تاکید کرد

صفحه کلید شما مانند تشک شماست: ممکن است زیاد به آن فکر نکنید، اما بخش قابل توجهی از زمان خود را با آن صرف می کنید – و اگر ناراحت کننده باشد، می تواند بقیه روز شما را خراب کند.

به همین دلیل است که CNN Underscored چندین هفته را صرف آزمایش ۱۴ مدل مختلف کرد، از صفحه کلیدهای بازی گرفته تا بردهای ارگونومیک و مناسب برای سفر، تا صفحه کلیدی را پیدا کند که برای تایپ راحت باشد، به راحتی با رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه خود ارتباط برقرار کند، و در هر جایی که انجام می دهید کار می کند. تا زمانی که نیاز دارید و سفارشی سازی را ارائه می دهد تا به شما امکان بهره وری بیشتری بدهد. بعد از همه اینها، ما دو صفحه کلید پیدا کردیم که به بالاترین سطح رسیدند.

کلیدهای لاجیتک MX

بهترین کیبورد در کل

کارت محصول logitech mx keys

LOGITECHکلیدهای لاجیتک MX با اندازه کامل، تجربه تایپ فوق‌العاده، تعویض آسان دستگاه و سفارشی‌سازی ساده را ارائه می‌دهند.

لاجیتک K380

بهترین صفحه کلید مقرون به صرفه

کارت محصول لاجیتک k380

LOGITECHK380 جمع و جور و قابل حمل تجربه تایپی را ارائه می دهد که با کیبورد دو برابر قیمت آن مقایسه می شود، به علاوه دو سال عمر باتری و جفت شدن با سه دستگاه.

۴۰ دلار در لاجیتک

بهترین کیبورد کلی: کلیدهای Logitech MX

۱۱۰ دلار در لاجیتک

کلیدهای لاجیتک mx سرب

اریک ریونسکرافت / سی ان ان

استفاده از کلیدهای MX تقریباً بیش از حد خوب بود که درست باشد. کلیدهای MX از راه‌اندازی گرفته تا راحتی تایپ، انتظارات ما را برآورده کرد یا فراتر از آن بود. این یک صفحه کلید عالی است، به علاوه طیف وسیعی از گزینه های قابل تنظیم را ارائه می دهد که برای افراد عادی قابل دسترسی است.

کلیدهای MX

لاجیتک یک صفحه کلید با اندازه کامل با صفحه اعداد، کلیدهای ناوبری و یک ردیف کلیدهای عملکردی است که به عنوان کنترل رسانه و روشنایی عمل می کنند. گوشه‌های گرد و فرورفتگی وسط کلیدها موقعیت تایپ را آسان می‌کند و متوجه شدیم که روکش مات از همان لحظه‌ای که شروع به استفاده از آن کردیم، تایپ را روان و راحت کرده است. چیدمان صفحه کلید هوشمند هم از کاربران ویندوز و هم از کاربران مک پشتیبانی می کند (برخی از صفحه کلیدهایی که ما به آنها نگاه کردیم کلیدهای Alt و Option را با هم ترکیب کردند و برخی از میانبرهای مک را دشوار می کنند).

این صفحه کلید در یک قاب فلزی محکم و رضایت بخش نصب شده است و دارای سنسورهای مجاورت است که تشخیص می دهد زمانی که دستان شما در نزدیکی هستند، نور پس زمینه را به طور خودکار روشن می کند (و دوباره خاموش می کند تا در هنگام دور شدن باتری صرفه جویی شود). شما هرگز مجبور نیستید کلیدها را فشار دهید تا بفهمید کدام کلیدها را فشار می‌دهید، حتی اگر در تاریکی مطلق شروع به تایپ کنید، و همچنین با روشن کردن تصادفی نور پس‌زمینه، باتری تمام نمی‌شود.

طرفداران سخت افزار لاجیتک می دانند که جفت شدن فرآیندی بدون درد است. می توانید از گیرنده Unifying همراه یا جفت از طریق بلوتوث استفاده کنید. اگر گیرنده را به یک درگاه USB وصل کنید، بلافاصله بدون نیاز به تنظیم دیگری جفت می شود. یک گیرنده Unifying می‌تواند با یک ماوس سازگار جفت شود (حداکثر شش دستگاه را پشتیبانی می‌کند) و پورت‌های USB شما را آزاد می‌کند.

جفت‌سازی بلوتوث به همین راحتی است – کافی است یکی از سه دکمه Easy-Switch را که بالای کلیدهای ناوبری قرار دارند، طولانی فشار دهید تا صفحه‌کلید وارد حالت جفت‌سازی شود. می‌توانید کلیدهای MX را با سه دستگاه دیگر (مثلاً لپ‌تاپ، تبلت و تلفن) جفت کنید و با دکمه‌های Easy-Switch به سرعت بین آن‌ها جابه‌جا شوید.

MX Keys همچنین با Logitech Flow سازگار است، اگر از ماوس سازگار نیز استفاده می‌کنید، که به شما امکان می‌دهد چندین رایانه را کنترل کنید و با حرکت دادن مکان‌نمای ماوس از روی یک دستگاه، فایل‌ها را بین آن‌ها – حتی در بین پلت‌فرم‌ها – به اشتراک بگذارید. صفحه نمایش به دیگری

اگر به دنبال سفارشی‌سازی هستید، Logitech Options (یک برنامه رایگان برای Mac و Windows) به شما امکان می‌دهد بدون اینکه شما را تحت تأثیر قرار دهد، بهره‌وری بیشتری داشته باشید. پس از باز شدن، ۱۷ کلید قابل سفارشی سازی را برجسته می کند. در خارج از جعبه، این اقدامات انجام می‌دهند، مانند کنترل صدا یا پخش، روی کلید علامت‌گذاری شده‌اند، اما می‌توانید آن‌ها را برای انجام سایر عملکردها، چه در سطح جهانی و چه در برنامه‌های خاص، سفارشی کنید. همین کلید می تواند یک فیلتر را در فتوشاپ فعال کند، یک وب سایت را در کروم راه اندازی کند یا یک سبک را در Word اعمال کند. برنامه به طور خودکار تشخیص می دهد که کدام برنامه در حال حاضر در حال استفاده است. متأسفانه، Logitech Options مانند G Hub متمرکز بر بازی از ماکروهای پیچیده پشتیبانی نمی کند، اما برای یک کارمند اداری معمولی، بسیار قدرتمند است.

لاجیتک قول داده است که کلیدهای MX تا ۱۰ روز کامل یا تا پنج ماه در صورت خاموش شدن نور پس‌زمینه دوام خواهند داشت و در آزمایشات ما هرگز شاهد کاهش قابل ملاحظه درصد باتری نبودیم. همچنین شارژ آن از طریق کابل USB-C آسان است و در صورت نیاز به کار ادامه می دهد.

پس از آزمایش بیش از دوجین صفحه کلید دیگر، تجربه استفاده از کلیدهای MX آنقدر روان و شهودی بود که انتظار داشتیم متوجه شویم که قیمت آن بسیار بیشتر از آنچه بود. اما با ۹۹ دلار، ما هیچ چیز دیگری را در 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *