خودسوزی آرون بوشنل نشانه گیری اسلحه به سمت بوشنل

خودسوزی آرون بوشنل: در ۲۵ فوریه ۲۰۲۴، آرون بوشنل، سرباز ۲۵ ساله نیروی هوایی ایالات متحده پس از خودسوزی در خارج از دروازه جلوی سفارت اسرائیل در واشنگتن دی سی جان باخت.

اعتراض به «آنچه مردم در فلسطین به دست استعمارگران خود تجربه کرده اند»

اعتراض به «آنچه مردم در فلسطین به دست استعمارگران خود تجربه کرده اند» و اعلام کرد که «دیگر در نسل کشی شریک نخواهد بود». این اقدام به صورت زنده از توییچ پخش شد و او بارها فریاد زد “فلسطین را آزاد کن!” در حین سوختن خودسوزی بوشنل دومین اقدامی بود که در اعتراض به حمایت ایالات متحده از اسرائیل در درگیری های اخیرش در غزه، که منجر به کشته شدن بیش از ۳۰۰۰۰ فلسطینی و منجر به یک بحران بزرگ انسانی شد، بود.

نتایج از وب: زمینه و نظر و سوال ها: آرون بوشنل در محوطه منزوی جامعه مسیحی عیسی بزرگ شد. او در می ۲۰۲۰ به نیروی هوایی ایالات متحده (USAF) پیوست و به عنوان تکنسین سیستم های مشتری آموزش دید. او بعداً به عنوان مهندس USAF DevOps مشغول به کار شد و در حال تحصیل در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی نرم افزار بود. دوستان خاطرنشان کردند که بوشنل در اعتراضات خود با ارتش پس از قتل جورج فلوید توسط پلیس آشکارتر شد. حساب ردیت منتسب به بوشنل،

اسرائیل را به عنوان «دولت آپارتاید استعماری شهرک نشین»

اسرائیل را به عنوان «دولت آپارتاید استعماری شهرک نشین» محکوم کرد. خلاصه: خودسوزی آرون بوشنل در مقابل سفارت اسرائیل اعتراضی قدرتمند به درگیری های جاری در فلسطین بود و وخامت اوضاع را برای غیرنظامیان متاثر از درگیری برجسته می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *